Az Office Outlook a Microsoft Office irodai programcsomag része, olyan felhasználói szoftver, amely összetett irodai rendszerszervezési és kommunikációs feladatok végrehajtására képes, mely funkciók közül csak az egyik a levelezés lebonyolítása.
POP3 fiók beállítása
Az új postafiók beállításához az E-mail cím és a hozzá tartozó jelszó szükséges, amit mi adtunk meg
Önnek. Szükség lesz továbbá az internet szolgáltatója által megadott kimenő levél kiszolgáló (SMTP) nevére is.
A beállítás menete Microsoft Office Outlook Magyar nyelvű verziójánál:
- Indítsa el az Microsoft Office Outlook-ot.
- Kattintson az Eszközök, Email-fiókok menüpontra majd válassza ki a Új e-mail fiók hozzáadása menüpontot.
- Válassza ki a Kiszolgáló típusa felsorolásban POP3, csatlakozás POP3 e-mail kiszolgálóra pontot.
- Eljutottunk az Internetes levelezés beállítása (POP3) ablakhoz:
Felhasználó Adatoknál
- Név: (Üzenet elküldésekor megjelenítendő név, mely tetszés szerinti.
- A címzett ezt a mezőt fogja látni a feladó mezőben.)
- E-mail cím: (ide a beállítandó e-mail cím kerül)
Bejelentkezési adatok:
- Felhasználónév: (általunk adott név, legtöbb esetben egyezik az e-mail címével)
Kiszolgáló adatok:
- Bejövő levelek kiszolgálója (POP3): mail.klimo.hu
- Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP): Ide az internet hozzáférést biztosító szolgáltató által magadott kimenő levél kiszolgálót kell beírni.
A postafiók beállításának ellenőrzése céljából küldjön egy levelet az új E-mail címére. Miután megkapta a levelet, küldje azt vissza saját magának. Ha visszajött a válasz, akkor minden rendben van, biztos lehet benne, hogy az Ön által írt levélre mások is tudnak válaszolni.
Amennyiben egy már létező e-mail címet szeretne módosítani, kattintson az Eszközök, Email fiókok menüpontra, majd a Létező e-mail fiók megjelenítése vagy módosítása pontra, kívánt e-mail címet válassza ki.
A spammelés elleni védekezés érdekében egyes kiszolgálók csak az általuk megadott POP3 felhasználó nevével és jelszavával a küldő szerverre belépés után engedélyezik levelek küldését.
Ehhez a levelező programnak meg kell adni, hogy hitelesítést igényel a küldés, valamint a felhasználónevet és jelszót. Az 1. pontban leírtak szerint nyissuk meg az Internetfiókok ablakot, kattintsunk a módosítani kívánt fiókra és nyomjuk meg a [További beállítások...] gombot.
A megjelenő ablakban fent válasszuk a Kimenő levelek kiszolgálója fülecskét, majd tegyünk pipát legalul a A kiszolgáló hitelesítést igényel jelölőnégyzetbe.
Majd válasszuk a Bejelentkezés a következő adatokkal:
Fontos, hogy itt az Internet-szolgáltató által az előfizetéshez adott e-mail címhez tartozó felhasználónevet és jelszót kell megadni. Ezek az adatok általában a szolgáltatóval kötött szerződés mellékletében találhatóak.
Új hozzászólás